Friss híreink

Hatha Jóga

Hatha jóga, a Nap és a Hold, egyensúly a külső és belső világunk között.
Ez egy ősi tradíció, amelyben a mozgás, az ászanák a király, a táplálkozás a királynő és ezek együtt a „királyság", az élet!
Nyújt, lazít, energiával tölt fel, rugalmassá és hajlékonnyá tesz, testi és mentális síkon is!
A test, a lélek, az elme dolgozik és fejlődik a légző gyakorlatok, a testtartások gyakorlása közben. Így pozitív hatását tapasztalhatjuk meg az „egész" lényünkre nézve!
Szebb tartással, helyére kerülhet minden porcikánk, erősödik a mélyizomzat, nyúlnak a testszalagok! Hatásos és hatékony!

Oktató: Gál Kata

Ashtanga Jóga

Az ashtanga jóga erőteljes, dinamikus jóga rendszer, a gyakorlás megállás nélkül, egyhuzamban zajlik. A gyakorlatok tudatosan átgondolt, precíz, pontosan meghatározott sorozatokból állnak, speciális légzés technikával (uddzsáji), energiairányítással (bandha), a tekintet fókuszálásával (drishti). A dinamikus összekötő elemek (vinyásza) és a hosszabban megtartott pozíciók (ászanák) váltakoznak egymással.
A hagyományos ashtanga jóga nagyban eltér a többi jógától, kihívást jelentő jógaforma: erő, kitartás, hajlékonyság, rugalmasság, koncentráció, izzadás – ezek az egyedülálló jellemzői. Mindenkinek ajánlható, aki szereti a kihívásokat és a dinamikus mozgásformákat.
Az ashtanga jógával elérhető eredmények: javítja a test rugalmasságát, építi az izmokat, csökken a zsírszövet, erőt és állóképességet ad, erősíti a szív- és keringési rendszert, megindul a méregtelenítés, a gyakorlatok az összes inat és izmot nyújtják, javul a koordináció, az egyensúlyérzék, kialakítja a fegyelmet, a légzés, a bandhák és a drishti összekapcsolásával sikerül a tökéletes koncentráció, kiegyensúlyozottabbá, összeszedettebbé és higgadtabbá válik a tudat, oldható a stressz, emelkedik az energiaszint.
A hagyományos ashtanga jóga nagyban eltér a többi jógától, kihívást jelentő jógaforma: erő, kitartás, hajlékonyság, rugalmasság, koncentráció, izzadás – ezek az egyedülálló jellemzői. Mindenkinek ajánlható, aki szereti a kihívásokat és a dinamikus mozgásformákat.
A gyakorlatok tudatosan átgondolt, precíz, pontosan meghatározott sorozatokból állnak, speciális légzés technikával (uddzsáji), energiairányítással (bandha), a tekintet fókuszálásával (drishti). A dinamikus összekötő elemek (vinyásza) és a hosszabban megtartott pozíciók (ászanák) váltakoznak egymással. Az ashtanga jóga erőteljes, dinamikus jóga rendszer, a gyakorlás megállás nélkül, egyhuzamban zajlik.

Oktató: Bors Zita

 
 hirdetés
hirdet

Partnereink:

bistro
corso
nike
tensi
vitalkonyha
karakal
totem
tamaseva
powerade
mbt
adidas

joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...